FR | NL
Aanmelden Dienstverlener Inschrijving Dienstverlener
  • Homepage
  • Onderneming digitaliseren
Geef de naam van de partner

Kies uw domein

Data en Infrastructuur Beheer

Data en Infrastructuur Beheer

Partners die helpen met het opzetten en beheren van de basislaag van toestellen, netwerken en datasets waar alle digitale toepassingen op draaien en onderling interageren.

  • Data Integratie

    Data Integratie

    De snel uitbreidende beschikbaarheid van data in uw organisatie biedt een aanzienlijk potentieel om de besluitvorming en de operationele efficiëntie te verbeteren en te vergroten. Dit maakt het een competitieve factor. De toegang tot en het beheer van deze gegevens brengt echter ook enkele uitdagingen met zich mee: veel data is niet gekend in de organisatie of niet makkelijk toegankelijk, de kwaliteit van de data is vaak matig en data is vaak niet geïntegreerd.

    • Business Process Automation

      Business Process Automation

      Business Process Automation (BPA) omvat alle tools en diensten die helpen bij het automatiseren van repetitieve taken binnen een bedrijf. Dit geldt voor alle gebieden zoals marketing, verkoop, financiën en workflow. Meer recentelijk is ook RPA (Robotic Process Automation) geïntroduceerd.

    • Data Integriteit

      Data Integriteit

      Naarmate meer apparaten met het internet worden verbonden, wordt het aangesloten ecosysteem steeds kwetsbaarder. Digitale oplossingen kunnen er dan voor zorgen dat de integriteit van de data gegarandeerd blijft.

    • Databeheer

      Databeheer

      Gegevens vormen de kern van een bedrijf om weloverwogen beslissingen te kunnen nemen, dus gegevens moeten compleet en consistent zijn. Het is belangrijk om toegang te hebben tot een op één bron afgestemde masterdataset.

    • Datavisualisatie & Analytics

      Datavisualisatie & Analytics

      Datavisualisatie en -analyse is de vertaling van numerieke en andere gegevens naar beter interpreteerbare informatie door middel van o.a. dashboards en statistische analyse. Meer geavanceerde analyses maken gebruik van artificiële intelligentie (AI) en Business Intelligence (BI) om regressie, classificatie en voorspellingen uit te voeren. Effectieve toepassing van visualisatie en analyse vereist een hoge datakwaliteit.

    • Document & Knowledge Management

      Document & Knowledge Management

  • Infrastructuur Beheren

    Infrastructuur Beheren

    Hoe beheert u de digitale infrastructuur die uw bedrijfsvoering ondersteunt? Verschillende trends veranderen het landschap volledig: proliferatie van BYOD (Bring Your Own Device), de opkomst van een cloud-based infrastructuur, geconnecteerde apparaten via de IoT-infrastructuur. Een geleidelijke decentralisatie van de digitale infrastructuur creëert een heel nieuw ecosysteem met veel partners om te beheren en met enkele nieuwe uitdagingen. Terwijl de digitale infrastructuur historisch gezien grotendeels beperkt was tot de grenzen van de organisatie, is deze grens niet meer duidelijk afgebakend. De controle over de ICT-afdeling verschuift naar meer beheer van de infrastructuurpartners met meer delegatie.

    • Datacenter Infrastructuur

      Datacenter Infrastructuur

      Datacenters voorzien ruimte en faciliteiten (energie, koeling, connectiviteit) om zeer geconcentreerd een groot aantal servers in bedrijf te houden. De infrastructuur voldoet aan de eisen van toegankelijkheid, snelheid, capaciteit en veiligheid. Het omvat ook bijhorende software (provisioning, orchestratie,...), hardware (storage, loadbalancers,...) en diensten.

    • Gedeelde Computer Infrastructuur

      Gedeelde Computer Infrastructuur

      Gedeelde Computer infrastructuur voert gecentraliseerde taken uit voor de organisatie, zoals e-mail, ERP, webhosting, databases, opslag etc. Dit kan zowel in een publieke of privé cloud omgeving. Inbegrepen zijn de diensten die erom heen worden geleverd.

    • Infrastructuurbeveiliging

      Infrastructuurbeveiliging

    • Netwerken & Connectiviteit

      Netwerken & Connectiviteit

      Netwerk- en connectiviteitsinfrastructuur verbindt de digitale bronnen van het bedrijf via bekabelde of draadloze technologieën. Het ondersteunt data-, spraak- en mediacommunicatie. Het omvat routers en switch-hardware en eventuele bijbehorende software en diensten.

    • Werken op Afstand

      Werken op Afstand

      Alle basisinfrastructuur en aanverwante diensten om een mobiele werkplek te garanderen. Dit omvat hardware zoals pc's, mobiele telefoons, smartphones, wearables en tablets; software zoals VPN, identiteit, configuratie, etc.; en diensten zoals integratie en beheer.

Digitaliseren van Processen

Digitaliseren van Processen

Deze bedrijven kunnen helpen met bepaalde bedrijfsprocessen te digitaliseren. Taken kunnen zo versneld of verbeterd worden, medewerkers worden beter ondersteund, en de verkregen data leiden tot nieuwe inzichten.

  • Corona Toepassingen

    Corona Toepassingen

    Specifiek ontwikkelde toepassingen die helpen de richtlijnen na te leven, rond bv afstand houden of de beperking van het aantal aanwezigen op een locatie.

    • Bewaren van Afstand & Lokale Tracering

      Bewaren van Afstand & Lokale Tracering

      Toepassingen voor bedrijven, waarbij via wearables (slimme polsbandjes of tags) of de analyse van beeldmateriaal, de afstand tussen personen gemeten wordt en een waarschuwing gegeven wordt wanneer deze minder dan 1,5m bedraagt. Dit kan puur lokaal zonder tracing of geïntegreerd in een tracing tool die bv. toelaat te analyseren op welke plaatsen (te) veel mensen passeren of contacten van besmette personen op te volgen. NOTE: De nationale contact tracing app coronalert.be voor alle burgers wordt hier niet meegenomen, maar wel sterk ondersteund en aangeraden door Agoria.

    • Controle van Menigtes

      Controle van Menigtes

      Het bewaren van de nodige fysieke afstand in gesloten of afgebakende ruimtes is enkel mogelijk als het aantal mensen in dergelijke ruimtes beperkt blijft. Digitale oplossingen ondersteunen het beheer van menigtes door bv aan de ingang mensen te tellen en een waarschuwingssignaal te geven in geval een bepaald aantal wordt overschreden of door via real-time video-analyse niet enkel mensen te tellen maar ook te verifiëren of in menigtes de nodige afstand gerespecteerd wordt.

    • Temperatuurdetectie

      Temperatuurdetectie

      Technologieën voor het automatisch screenen van de lichaamstemperatuur van medewerkers en bezoekers.

  • Finance & Legal Digitaliseren

    Finance & Legal Digitaliseren

    Digitalisering kan processen binnen financiële & juridische afdelingen versnellen, verwerkingskosten verlagen en het aantal gemaakte fouten verminderen. Digitaliseren van processen leidt ook tot betere inzichten in data en workflows, wat de besluitvorming kan versnellen. Bovendien worden gebruiksvriendelijke digitale diensten steeds meer gevraagd door gebruikers, zowel externe als binnen het bedrijf.

    • Betaalsystemen & Point of Sales

      Betaalsystemen & Point of Sales

      Betaalsystemen maken het mogelijk financiële transacties af te wikkelen door de overdracht van monetaire waarde. Dit kan pure software zijn of software/hardware-oplossingen. Point-of-sales oplossingen maken het bovendien mogelijk om bijvoorbeeld uw voorraden en klantprofielen te beheren.

    • Boekhouding

      Boekhouding

      Slim gebruik van boekhoudsoftware kan tijd en geld besparen door een snelle import van gegevens mogelijk te maken, wat een grotere nauwkeurigheid biedt. Geautomatiseerde taken kunnen de operationele kosten verlagen en kunnen helpen uw processen te versnellen door het automatisch genereren van rapporten.

    • Juridische toepassingen & Online identificatie

      Juridische toepassingen & Online identificatie

      Juridische software voor case en document management helpt om alle informatie op een handige en veilige manier op te slaan, te doorzoeken en te analyseren. Slimme tools zoals template engines en editing assistants optimaliseren de workflow van juridische afdelingen. Online handtekeningoplossingen en digitale identificatie en verificatie zorgen voor de rechtmatigheid van uw documenten.

    • Rapportering & Analytics

      Rapportering & Analytics

      Stem plannings-, budgetterings- en prognoseprocessen binnen uw organisatie naadloos op elkaar af. Rapportage- & analysesoftware kan o.a. worden gebruikt voor het opstellen van (tussentijdse) financiële overzichten, het goed bijhouden van financiële KPI's, het bewaken van de naleving van regelgeving en het maken van krachtige, ad hoc rapporten en dashboards.

    • Purchase-to-pay

      Purchase-to-pay

      Automatiseer en standaardiseer het volledige inkoopproces van bestelling tot factuurverwerking, inclusief alle tussenstappen met de nodige bevestigingen, goedkeuringen en toegang tot de bijbehorende documenten. Dit geeft inzicht in het bestelproces en de bijbehorende kosten, alsmede de status van bestellingen, leveringen en facturen.

  • Human Resources Digitaliseren

    Human Resources Digitaliseren

    Digitalisering helpt HR-afdelingen door administratieve taken te automatiseren en complexe taken als aanwerving, onboarding en opleiding van medewerkers digitaal te ondersteunen.

    • Digitale Administratie

      Digitale Administratie

      Zelfbedieningstools verminderen de administratieve last en verbeteren het comfort en de autonomie van de werknemers. Bovendien kunnen bijvoorbeeld geautomatiseerde taakplanning of tijdsregistratie de efficiëntie verhogen.

    • HR Analytics

      HR Analytics

      Naarmate de HR-organisatie digitaliseert, komen er steeds meer gegevens beschikbaar. Datavisualisatie- en analysetools kunnen nieuwe inzichten verschaffen, die het mogelijk maken om betere beslissingen te nemen.

    • Opleiding & Ontwikkeling

      Opleiding & Ontwikkeling

      De veranderende bedrijfsomgeving vereist een continue competentieontwikkeling. Digitale hulpmiddelen bieden flexibele en interactieve trainingsmogelijkheden door middel van e-learning, MOOC's en geïndividualiseerde leertrajecten. Individuele feedback- en competentiemanagement-systemen dragen bij aan de wendbaarheid van de organisatie en de tevredenheid van de werknemers.

    • Recrutering & Onboarding

      Recrutering & Onboarding

      Rekrutering is in toenemende mate afhankelijk van digitale kanalen en sociale netwerken. Intelligente platformen maken het mogelijk om de profielen van kandidaten beter af te stemmen op de functievereisten. Alle fasen, van rekrutering tot het inwerken van nieuwe medewerkers, kunnen naadloos worden beheerd op een digitaal platform.

    • Teamwerking & Organisatie

      Teamwerking & Organisatie

      Meer agiele teams helpen organisaties gedijen in snel evoluerende wereld. Dit begint met effectieve communicatie- en samenwerkingstools om silo's te helpen doorbreken en eenvoudige, doelgerichte en transparante teamcommunicatie mogelijk te maken.

  • Productie Digitaliseren

    Productie Digitaliseren

    Digitale toepassingen die bijdragen tot het verhogen van de productiviteit en verlagen van downtime.

    • Delen van data: MOM & MES

      Delen van data: MOM & MES

      Deze systemen automatiseren informatiestromen op de productievloer en tussen IT en OT systemen in.

    • Product Life Management

      Product Life Management

      Product en portfolio planning op basis van data analyse uit verscheidene bronnen zoals klant interactie, sensoren, en gekoppelde produkten.

    • Systeemintegratie

      Systeemintegratie

      Het integreren van verschillende digitale componenten om te komen tot een digital factory, hierbij gebruik makend van Industrial IoT, Data, cloud solutions, digital twins, AI, MES, MoM, en andere digitale oplossingen.

    • Predictive Maintenance & Conditioning Monitoring

      Predictive Maintenance & Conditioning Monitoring

      Oplossingen die gebruik maken van verzamelde machinedata om mogelijke fouten te voorspellen of te voorkomen.

  • Sales & Marketing Digitaliseren

    Sales & Marketing Digitaliseren

    Digitaliseren van Sales & Marketing processen laat bedrijven toe consistent te communiceren over een waaier van kanalen, snel oplossingen voor te stellen aan klanten en tegelijkertijd de teams te ontlasten. De verzamelde data maken het mogelijk om prospecten beter te kennen, een gepersonaliseerde aanpak te hanteren, het aanbod dichter bij de behoeften van de markt brengen en in real-time met de verkoopteams op het terrein te communiceren, ...

    • Automation & Analytics

      Automation & Analytics

      Datacollectie, analysesysteem en automatiseringstools verfijnen uw klant/segmentkennis en verhogen uw efficiëntie. Het gebruik van deze tools maakt een datagestuurde S&M aanpak mogelijk en biedt een gepersonaliseerde ervaring aan uw prospecten en klanten en eveneens respecteert privacy (GDPR) en de veiligheid van uw IT-systemen.

    • Content Marketing

      Content Marketing

      Content marketing is het aanbieden van hoogwaardige marketingcontent over meerdere kanalen en toestellen aan het juiste publiek op het juiste moment. Door content op maat en personalisatie worden potentiële klanten aangetrokken en bestaande klanten behouden.

    • Customer Experience

      Customer Experience

      De “customer experience” (klantervaring) kan worden verbeterd door de klantinteractie via meerdere kanalen te digitaliseren. Het onderhouden van een consistente ervaring over die kanalen, toestellen en applicaties verhoogt de “customer intimacy” en verbetert zo de algemene ervaring.

    • E-commerce

      E-commerce

      E-commerce is het geheel van aankopen en verkopen via computernetwerken, zoals het internet. E-commerce technologie is “mainstream” geworden in B2C, maar wordt ook steeds strategischer voor B2B. Let op, naast sales & marketing, heeft e-commerce ook een impact op logistiek, productie, finance, enz.

    • Traffic Optimisation

      Traffic Optimisation

      Traffic optimization omvat een scala aan activiteiten zoals e-mail en mobiele marketing, Search Engine Optimization (SEO), Search Engine Marketing (SEM) en Social Media Optimization (SMO).

  • Supply Chain Digitaliseren

    Supply Chain Digitaliseren

    De supply chain omvat alles wat een rol speelt in het aanleveren van een product of dienst bij de eindgebruiker, vertrekkende bij de grondstoffen. Ze omvat dus componenten binnen en buiten de organisatie. We identificeerden hier vier domeinen waarbinnen zich duidelijk een digitaal aanbod aftekent.

    • Magazijnbeheer

      Magazijnbeheer

      Magazijnbeheer is het geheel van processen die betrekking hebben op het plaatsen en verplaatsen van goederen en producten binnen bedrijf, magazijn of distributiecentrum. Digitalisering middels een WMS (warehouse management system) kan ervoor zorgen dat deze processen worden geoptimaliseerd in functie van frequentie van gebruik, plaats van gebruik, houdbaarheid enzomeer.

    • Planning forecast

      Planning forecast

      Door de toenemende volatiliteit in de markten volstaat het niet langer om te werken met een reactieve, statische planning van vraag naar supply en productie. Nieuwe digitale oplossingen helpen hier om het geheel van planning, budgettering en forecasting te optimaliseren.

    • Track & trace

      Track & trace

      Een efficiënte transformatie van grondstof tot eindproduct bij de klant kan enkel wanneer het op elke stap van het proces duidelijk is waar het product in wording zich bevindt. De opvolging ervan, zowel binnen als buiten de organisatie, en onderweg is daarbij essentieel. Het geheel van digitale oplossingen die dit end-to-end mogelijk maken categoriseren we hier onder track & trace.

    • Transport

      Transport

      Traditioneel werd transport gecategoriseerd als logistiek op de baan, het spoor, over water en in de lucht. Hier werd er reeds typisch per transport domein geoptimaliseerd. Digitalisatie laat toe om het transportgebeuren op een meer geïntegreerde manier te optimaliseren. Verder kan hier ook transport op de werkvloer bekeken worden, o.m. met AGVs (Automated Guided Vehicles).

Een specifieke technologie

Een specifieke technologie

Partners met diepgaande expertise in een specifieke technologie. Zij kunnen helpen met advies of het ontwikkelen van een oplossing gebasseerd op deze technologie.

  • Artificiële Intelligentie

    Artificiële Intelligentie

    Artificiële intelligentie omhelst technieken die op basis van data en training autonoom complexe problemen kunnen oplossen.

    • Beeldherkenning en -Verwerking

      Beeldherkenning en -Verwerking

      Technieken om beelden te analyseren, er informatie uit te halen en te bewerken.

    • Data beheer en analyse

      Data beheer en analyse

      Het organiseren en opslaan van data binnen de onderneming en het mogelijk maken om er inzichten uit te verwerven.

    • Mens-machine Interactie

      Mens-machine Interactie

      Oplossingen die inzetten op de interactie van mensen met systemen, van klassieke user interfaces en haptische systemen tot chatbots.

    • Robotisatie en Autonome Systemen

      Robotisatie en Autonome Systemen

      Technologie, meestal ondersteund door AI die het mogelijk maakt om taken autonoom uit te voeren.

    • Sensortechnologie en Communicatie

      Sensortechnologie en Communicatie

      Technologie die gebruik maakt van sensoren om informatie te verzamelen en die te vertalen naar bruikbare signalen om te gebruiken in processen.

    • Spraak- en Tekstherkenning

      Spraak- en Tekstherkenning

      Systemen die gebruik maken van AI technieken om spraak of tekst te herkennen, verwerken en interpreteren.

  • Cybersecurity

    Cybersecurity

    Het beveiligen van computer infrastructuur, netwerken en gegevens tegen indringers of fout gebruik.

    • Data veiligheid en privacy

      Data veiligheid en privacy

      Oplossingen die ervoor zorgen dat datatoegang correct is afgeschermd en data enkel kan worden gebruikt voor de voorziene toepassingen.

    • Governance, risico & compliance

      Governance, risico & compliance

      Oplossingen die een organisatie helpen om veiligheid in de onderneming te managen en die ook auditeerbaar te maken.

    • Identiteit en toegangsbeheer

      Identiteit en toegangsbeheer

      Oplossingen die het mogelijk maken voor een organisatie om medewerkers te identificeren en hen de juiste toegangsrechten te geven.

    • Infrastructuurbeveiliging.

      Infrastructuurbeveiliging.

      Fysische beveiliging van de infrastructuur in de organisatie.

    • Kwetsbaarheidsbeheer

      Kwetsbaarheidsbeheer

      Tools die het mogelijk maken om de zwakke plekken op het vlak van veiligheid te identificeren binnen de organisatie.

  • Opkomende Technologieën

    Opkomende Technologieën

    Nieuwe digitale technologieën, die zich snel ontwikkelen en momenteel vooral in bepaalde nichemarkten worden gebruikt.

    • 5G

      5G

      5G omvat de recentste generatie draadloze communicatie volgend op 4G/LTE. Ten opzichte van die vorige generatie opent 5G echter siginificant nieuwe industriële opportuniteiten op het vlak van debiet van data, latency van de communicatie en edge en cloud computing. Twee belangrijke categorieën die voordeel kunnen halen uit de toepassing van 5G zijn camerabeveiliging en bepaalde IIoT (Industrial IoT) toepassingen.

    • AR/VR en Digital Twin

      AR/VR en Digital Twin

      Virtual Reality creëert een volledig immersieve ervaring in een andere wereld. Augmented Reality voegt digitale informatie toe aan het werkelijk zicht. Mixed Reality is de vermenging van de werkelijke wereld met een virtuele wereld. Onder deze categorie nemen we ook de “digital twin" op. Dit is een technologie waarbij een virtueel model aan het reële proces, product of dienst gekoppeld wordt met behulp van sensoren.

    • Blockchain

      Blockchain

      Technologie om op een betrouwbare manier data te bewaren, gedistribueerd over veel verschillende computers, op een manier dat je er enkel kan aan aanvullen, maar niets uit verwijderen.

    • RPA

      RPA

      Robotic Process Automation is een softwareoplossing voor de automatisering van repetitieve taken die medewerkers meestal op hun desktops uitvoeren. De technologie stelt organisaties in staat om softwarerobots te configureren die de acties van de menselijke medewerkers nabootsen, en met name om repetitieve en/of weinig uitdagende workflows op een gestructureerde en autonome manier te automatiseren

  • Technologie voor Productie, Logistiek en Infrastructuur

    Technologie voor Productie, Logistiek en Infrastructuur

    Digitale technologie die wordt ingezet op de werkvloer om de productieprocessen transparanter te maken en te optimaliseren.

    • IIoT : Hardware Oplossingen

      IIoT : Hardware Oplossingen

      Intergeconnecteerde sensoren en modules.

    • IIoT : Software Oplossingen

      IIoT : Software Oplossingen

      Software voor intergeconnecteerde sensoren en modules. Dit omvat onder meer de IIoT toepassingen, platformen en integratiediensten.

    • Operator support

      Operator support

      Technologie die ondersteuning biedt voor de operator op de werkvloer en helpt met werkplanning en uitvoering.

    • Robotisatie, autonome voert. & mobiele oplossingen

      Robotisatie, autonome voert. & mobiele oplossingen

      Zelf-geleide voertuigen om materialen te verplaatsen zonder menselijke bestuurder.

Mijn Digitaal Traject

Mijn Digitaal Traject

Partners die kunnen helpen bij je algemene digitale strategie of het ontwikkelen van nieuwe digitale producten en diensten.

  • Design & Innovatie

    Design & Innovatie

    Ondersteuning en uitvoering van de ontwikkeling van nieuwe digitale producten & diensten.

    • Business model & go-to-market

      Business model & go-to-market

      Ondersteuning bij innovatie van het bedrijfsmodel, d.w.z. de manier waarop bedrijven waarde creëren, leveren en verwerven, en bij go-to-market strategieën die specifiek zijn voor digitale producten en diensten.

    • Human-centred design, UX/UI

      Human-centred design, UX/UI

      Ondersteuning bij het creëren van eenvoudige en intuïtieve interfaces door een grondig begrip van de behoeften van de gebruiker.

    • Ideation & co-creatie

      Ideation & co-creatie

      Partners om brainstorm- en ideatiesessies te faciliteren en u te assisteren bij het toepassen van methoden als design thinking en partnergedreven innovatie.

    • Service design & digital applicaties

      Service design & digital applicaties

      Ontwerp en ontwikkeling van apps, web, mobiele applicaties in een iteratieve, lean aanpak met focus op de gebruikersbehoeften & customer journey.

    • Slimme producten en systemen

      Slimme producten en systemen

      Ontwerp en prototypering van slimme producten die inspelen op noden van de gebruikers, door integratie van o.a. IoT, sensoren, connectiviteit.

  • Ontwikkeling & Implementatie

    Ontwikkeling & Implementatie

    Diensten voor software-ontwikkeling en het beheer van applicaties en IT-infrastructuur.

    • Applicatie ontwikkeling

      Applicatie ontwikkeling

      Ontwikkeling, uitbreiding, onderhoud en ondersteuning van complexe softwareontwikkelingsprojecten.

    • IT & development team extension

      IT & development team extension

      Consultants, ontwikkelaars, ... die een tekort aan expertise of menskracht in uw bedrijf aanvullen, hetzij ter plaatse, hetzij vanuit externe kantoren.

    • Outsourcing & managed services

      Outsourcing & managed services

      Een breed scala aan managementdiensten (bv. eindgebruikersmanagement, applicatiemanagement, IT-management) die de verantwoordelijkheid voor een deel van uw activiteiten overnemen.

  • Strategie & Management

    Strategie & Management

    Advies en ondersteuning bij het uitstippelen en managen van je digitale transformatie.

    • Analyse & ontwerp van processen

      Analyse & ontwerp van processen

      Analyse en verbetering van processen (administratie, logistiek, productie, ...) om een hogere productiviteit, kortere doorlooptijden, ... te bereiken.

    • Change management & company organisation

      Change management & company organisation

      Het verzekeren van de betrokkenheid van de medewerkers bij het digitaliseringstraject en realiseren van de noodzakelijke veranderingen in de bedrijfsstructuur en werkwijzen (zelfstandige teams, product ownership, ...).

    • Digitale strategie

      Digitale strategie

      Ondersteuning bij het ontwikkelen van een digitale visie en roadmap als integraal onderdeel van de bedrijfsstrategie.

    • Enterprise architectuur, IT en cloud strategie

      Enterprise architectuur, IT en cloud strategie

      Enterprise architectuur (EA) omvat bedrijfsanalyse, ontwerp, planning en implementatie voor de succesvolle ontwikkeling en uitvoering van de strategie. Zo biedt EA een blauwdruk voor een effectieve IT-strategie en -evolutie.

    • Innovation & growth management

      Innovation & growth management

      Ondersteuning bij het selecteren en uitvoeren van innovatieprojecten om groei te bereiken. Dit omvat tools en methodieken als agile, lean, customer development, leadgeneratie & -conversie.

Filters

Doelgroep

open filter

Locatie

open filter

Type aanbod

open filter

Sector(en)

open filter
Ontdek de 15 domeinen

Er werden leveranciers in de vertical Digitale Transformatie gevonden

We hebben leveranciers gevonden

We hebben leveranciers gevonden


web

Er werden usecases in de vertical Digitale Transformatie gevonden

Er werden usecases gevonden in het geselecteerde domein

Er werden usecases gevonden in het geselecteerde subdomein


Er werden trainings in de vertical Digitale Transformatie gevonden

Er werden trainings gevonden in het geselecteerde domein

Er werden trainings gevonden in het geselecteerde subdomein


BLUEPOINT BRUSSEL


Auguste Reyerslaan 80
1030 Bruxelles
Tel. +32-2-706 78 00
BE0406605390, RPR Brussel
Copyright © 2021 Agoria. Alle rechten voorbehouden.

Contact opnemen

AgoriaConnect is een initatief van technologiefederatie Agoria

  • Privacy Policy
  • |
  • Algemene voorwaarden

Development and design by Clevermint

Agoria beschermt uw persoonlijke gegevens en privacy Lees er meer over in ons privacybeleid.